domingo, 4 de marzo de 2012

Latest report and Dean Village

John Snow ja és aquí!
Estem completament instal·lats en el nostre petit reducte catalanoaragonès més enllà del mur d'Adrià.
Ara mateix estem assecant la roba penjant-la per qualsevol racó susceptible de ser utilitzat com a pseudopenjador, i ara li donaré una estona a l'assecador dels cabells a veure si tinc calces i mitjons per demà.
I per què us preguntareu? Doncs perquè la meva companya de pis s'ha passat tota la setmana posant rentadores. Sé que tinc certa tendencia a l'exageració, ho sé, però és tan veritat com que el cel a Barcelona sol ser blau i aquí gris. I res, que com que avui havia de posar una rentadora sí o sí, he hagut de treure la enésima seva de la rentadora i penjar-la per poder posar la meva roba a rentar. I no és la primera vegada. Això requereix el talent diplomàtic de John Snow, perquè jo l'engegaré a fregir espàrrecs. Us mantindré informats.

Per altra banda hem anat a passejar per Dean Village. No l'hem vist tota, però hem pogut passejar per la vora del riu per un camí molt maco que tenen.
Abans era una vil.la industrial i ara la tenen conservada i és una de les zones residencials més cotitzades. A jutjar pels cotxassos, la furgo del càtering i els jardins privats, pasta gansa!
Cada diumenge, a més hi fan un petit mercat d'artesania i productes ecològics, preus relativament accessibles, hi tornarem un dia d'aquests.

No hay comentarios:

Publicar un comentario