martes, 10 de enero de 2012

Heriot-Watt

Primers dos dies a la uni.
He conegut unes noies alemanes i franceses amb les que coincidim en algunes classes.
No sé perquè es pensaven que era francesa i a tothom l'estranya que em digui Olga "perquè és un nom rus".

Hem vist que hi havia un trip a Stirling i les Highlands i hem anat a mirar a veure què era i tal, i resulta que hem acabat a la capella de la universitat parlant amb el capellà i la seva dona, que són molt majos per cert. Un signe més que estic en terres estranyes perquè això a Barcelona m'hauria semblat de lo més chungo. Organitzen dinars i sopars per a estudiants, visites culturals, ajuda amb els diners... i ens han estat rentant el cervell tanta estonaa que per un moment he pensat que ja no sortiria mai més d'allà. En realitat és l'últim edifici on hauria entrat voluntàriament, però la veritat és que tenen un ambient familiar molt agradable. Tots tranquils que no em passo a l'altra banda... però és curiós perquè hi fan misses per a les, diguem, religions majoritàries cosa que no sé si allà a la España profunda podria passar.

També he passat per la biblioteca. La veritat és que és bastant pobra, cosa que m'ha decebut molt. Per sort les noies que hi treballen semblen molt competents i organitzen un munter de coses tipo cursos per millorar en els estudis, per aprendre a citar (estàn obsessionats!) i coses d'aquestes.

Com era d'esperar he tingut mols problemes per a matricular-me i ara mateix estic matriculada d'una assignatura. Als seus teclats no hi és la ñ i per tant no he pogut omplir correctament la casella de "Nom legal" així que espero que no em vingui a buscar la policia.

1 comentario:

  1. Oh Déu meu, pots anar per Escocia fent veure que ets russa, posant un accent rus i rient misteriosament, fent comentaris filosòfics... Quantes portes que s'obren ara! Dinars a l'esglesia, berenars breus però acollidors. Bé, de fet, al UK les esglesies tenen molta fama de ser punts per prendre el te i galetetes, més que un lloc espiritual. XDD

    ResponderEliminar