jueves, 19 de enero de 2012

nox horribilis

Doncs res:

D'entrada avui tinc una classe d'una a dues. I figura que de 4 a 5 en tinc una altra, a vegades. Però el profe no pensa dir-nos si ens hem de quedar o no fins all mateix dia. Així que m'he hagut de quedar dues hores tirada a la uni.

Havíem quedat al Finnegan's Wake, tots els Erasmus.
Arribo a la parada de bus a les 21 perquè el Google Maps deia que passava un bus a les 21.04h. El bus ha passat a les 21.21h i eso, ha passat i m'ha deixat a mi a la parada. Així que he hagut d'esperar al següent que passava a i 36. No era el mateix bus però deixava per la zona així que davant la perspectiva d'esperar fins a i 51, que seria gairebé haver esperat una hora sencera, he agafat el 10.

El 10 m'ha deixat a Princes Street. I he estat donant voltes durant ben bé 20min perquè en aquesta ciutat no sé que els passa que tenen un problema amb posar ben clars els noms dels carrers. Després de preguntar a una parella, un porter de discoteca i en un hotel, he arribat al Finnegan's Wake. I no m'han deixat entrar perquè resulta que el meu carnet d'estudiant no serveix per entrar en un pub on s'hi han reunit estudiants (que ha més han reservat la sala) i m'he deixat el dni al pis.

Total que m'he tornat cap a la parada del bus on he esperat 20min més a que vingués el bus. Quan he arribat a la meva parada resulta que tot el camí fins al pis estaba glaçat perquè una altra gran idea dels escocesos és posar camins completament plans per tot arreu així que quan plou i fot el fred que fotia avui (que ha nevat i tot) tot queda glaçat.

Però tranquils, contra tot pronòstic he arribat sense trencar-me una cama i estic al llit amb un got de llet (a veure si el puto bròquil que he sopat se'm posa bé).

No hay comentarios:

Publicar un comentario