lunes, 16 de enero de 2012

Winter has arrived

Potser ja era hora!

Fa un parell de dies que està tot cobert de gebre, i com que tenim poques hores de sol no arriba a descongelarse del tot.

Ahir vaig passar el matí al National Museum. Tenen l'ovella Dolly! NO li vaig fer cap foto perquè em va saber com greu pobre bèstia. Tenen una part sobre els animals i la vida salvatge molt maca, amb tot de bèsties penjant del sostre, esquelets, reproduccions i dinosaures!

I avui, com a mesura de contenció del fred m'he agenciat el petit Cody, que és un Ewok que viu aquí amb nosaltres i que ja heu pogut veure a les fotos.
Finalment m'he comprat una crema hidratant perquè començava a tenir les mans d'una dona de 90 anys, però aquí el amigo s'està encarregant de llepar-me-les i deixar-me sense crema.
Y en esas estamos, passant la tarda.

1 comentario:

  1. que monada, una mujer de 90?, que exagerada,pero muy bien hecho, y en la cara también.
    Estoy intentando encontrarte en Flickr, pero no te encuentro, que torpe soy, de verdad.
    Dale un apretón a los mofletes de Cody.

    ResponderEliminar